夏日推廣活動│全線 SIDI 鞋款│九折發售 !! (不包括特價貨品)
首頁 > 業內新聞 >夏日推廣活動│全線 SIDI 鞋款│九折發售 !! (不包括特價貨品)
夏日推廣活動│全線 SIDI 鞋款│九折發售 !! (不包括特價貨品)
  • 資料提供:三禾摩托
  • 上載日期:2016-08-12

 

三禾
三禾摩托   地址:九龍城聯合道九號地下   電話:2336 6880

 

夏日推廣活動│全線SIDI鞋款│九折發售 !! (不包括特價貨品)


難得見到既SIDI全線折扣,今次包括所有新番貨品 !
難得機會都同大家講下啲BOOT到底有乜分別啦! (以ON-ROAD 長筒為主)

 

長筒電單車靴多數會應用係賽車場中最基本款式以耐磨同保護腳掌為主要目的,保護駕駛者的腳部避震直接同地面摩擦接觸,而堅固既靴頭可以減低重壓導致腳掌碎裂的機率!

 

E.G. FUSION, COBRA
但係基本靴款面對來自左右既衝擊,或者會有所不足所以有高級別既款式,主要係外側以及小腿背部加入硬度高既防撞物料,以固定腓骨希望減輕骨折既機會,更進一步的設計會加入可調較鬆緊設計,確保靴可以貼近腳部以提供保護。

 

E.G. COBRA, ROARR, ST, VORTICE
但通常越高強度的保護,伴隨既係對低透氣度以及相對較不靈活的步行感。而較早前推出的 MAG-1 就係保護性&靈活度中取得平衡,相對以往頂級款式VORTICE,MAG-1 以內藏式設計精簡保護硬件|提昇靈活度再以大量透氣綿保持內部清爽。
現時款式大致保護性的排行 : MAG-1 = VORTICE > ST = ROARR > COBRA > FUSION.

 

但重點都係, 全線靴都做緊九折, 錯過左一次, 要等好耐先再有架!!

 

 

2016 SIDI INTERVIEW

 

 

 
 
 
 


 

會員感想分享

總計 0 個記錄,共 1 頁。 第一頁 上一頁 下一頁 最末頁
E-mail: 用戶名: 匿名用戶
感想內容:
評論等級:
驗 證 碼: 验证码