了解1元頭盔POST的行騙手法 -  無中生有的「SHOEI招財貓開面頭盔」,何來正貨呢?
首頁 > 業內新聞 >了解1元頭盔POST的行騙手法 - 無中生有的「SHOEI招財貓開面頭盔」,何來正貨呢?
了解1元頭盔POST的行騙手法 - 無中生有的「SHOEI招財貓開面頭盔」,何來正貨呢?
  • 上載日期:2020-10-10

 

了解1元頭盔POST的行騙手法 -
無中生有的「SHOEI招財貓開面頭盔」,何來正貨呢?
「SHOEI招財貓只有X14、Z7全面頭盔」

 

同片段一樣的口語化稿件
依家係FB市場,充斥好多假頭盔的現象,作為香港電單車業界的一員,有責任提提大家,小心假貨。近來,多咗好多靚女頭像的新賣家,專售名廠電單車頭盔,以ARAI、AGV、SHOEI最為常見,而行騙方法一般見有兩種:

 

第一種就係用超低的售價出價,用番ARAI RX-7X東方龍為例,佢係ARAI廠專為鴻興而製造,基本只有同鴻興有聯係,先會買到。另外,依頂RX-7X東方龍售價係HK$5,390元正,而佢地就表價HK$999,稍有留意市價都會知道有問題,世上真係有咁大隻「蛤乸」隨街跳?最後貨到付款,實係假野。

 

第二種就係1元頭盔POST,佢地冇展示售價,需要PM佢地,先知道售價。講番今次既主題「SHOEI MM93招財貓」,佢只有2017出既X14頂級賽車頭盔,同埋2020今年出既Z7,兩者都係全面頭盔。SHOEI廠方根本冇出過招財貓開面頭盔,所以係FB市場睇到既POST,可以肯到100%係假。

 

為咗令大家知道佢地點樣行騙,小記嘗試PM其中一間,得到以下的回覆。首先問佢地價啦?佢話「正品」1,200元,(心想開價比上述的ARAI更高,食水深咗),小記再問係咪「SHOEI正品?」,佢都係話「正品」,反正心知係假,不再追問。

 

由於佢係FB市場標明地點係中西區,所以小記亦老作自己係中環返工,想試下睇現貨及購買。不過回覆一如想象,貨到付款,在無新意下,裝作考慮吧﹗正當小記無心戀戰下,佢為咗加強小記購買頭盔的信心,出示了一張有人落訂的銀行入數紙,仲講係保障佢的權益,利害利害。

 

如果真係完成交易,可以肯定得到一定翻版的SHOEI招財貓開面頭盔,價值幾多唔知,安全規格唔知,有冇勇氣戴出街都唔知,怕比人笑到面黃,安全問題亳無保障,又損失成一千蚊,可憐。最後,希望大家多分享依個POST,或提點身邊的新手,網絡好多假野,小心小心,最穩陣到係到實店或有實店的網站買吧﹗保證真貨正貨。其實係香港買頭盔,都係好方便。

 

最後,提提大家,本網託朋友幫手買咗頂假野,稍後進行實物測試,敬請留意。

 

 

 

係正常截圖,冇P過,己經有90%係1元POST

 

 

 

 

 
 
 
 


 

會員感想分享

總計 0 個記錄,共 1 頁。 第一頁 上一頁 下一頁 最末頁
E-mail: 用戶名: 匿名用戶
感想內容:
評論等級:
驗 證 碼: 验证码